Sfarsit sau Un nou Inceput...


Viata... Straniu lucru! Nu mi-o pot imagina fara inceput sau fara sfârsit. Dar, asa e povestea, fie ca ne place sau nu, unele lucruri se termina, altele încep. Cum spunea si Eminescu ”vreme trece, vreme vine”. Dar noi? Noi suntem aceeasi sau ne schimbam mereu? Punem capat unui lucru înaite de a-l termina si ne promitem ca de mâine nu mai fac, iar mâine gresim mai mult decât azi. Un nou început... Cred ca cu totii am vrut asta la un moment dat. Loviturile vietii sau esecurile, regretele ne-au facut sa ne gândim cel putin o data la asta. Multi dintre noi au spus: "O sa ma schimb, dar nu azi". Chiar eu am spus ca o sa învat si nu m-am tinut de cuvânt. Revin la "Sensul vietii" si ma gândesc ce conteaza cu adevarat în viata daca esti dispus sa faci o schimbare? Valurile vietii ne pot purta prin multe locuri, cunoastem diferite persoane, care, cred eu, nu au aparut întâmplator în drumul nostru. De la oricine putem învata sau lua exemplu. Ne influentam unii pe altii constient sau nu, voluntar sau involuntar. Dar de unde dorinta de schimbare din noi? Stim ca ceea ce facem nu e bine si vrem sa ne oprim. Constiinta, ce ne-am face fara ea. În viata avem de facut alegeri. Chiar daca acum cred ca am facut o alegere buna, apoi îmi dau seama ca am faut o greseala totala de care îmi pare rau. Îmi spuneam ca e bine sa gresesti, ca din greseli înveti si ca e mai bine sa-ti para rau de un lucru pe care l-ai facut, decât de un lucru pe care nu l-ai facut. Dar nu e asa. Doare la fel de mult. Greselile fac parte din ceea ce sunt. Trecutul nu poate fi sters cu buretele, dar îl pot accepta si pot învata din el. Un sfârsit, un nou început, e o clipa, trebuie s-o pretuiesc! cum spuneau cei de la Vama: ”Am soseaua mea cu un singur sens, ma va duce undeva!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu