Gand la Miezul Noptii


Totul explodeaza in urma mea, producand dezastre umede cu sange proaspat. Imi numar prietenii realizand cu stupoare ca incet, incet s-au pierdut razand in fumul ieftin de smoke. Impartial zambesc in van la fiecare soapta ce o resimt de pe marginea turnului pe a carui structura destinul m-a inaltat. Marginea sa ruginita ma duce in delir, inabusitandu-ma in ganduri nevrotice. Refuz, trebuie sa traiesc. Desi totul bate inspre ruine, realizez ca am dreptate. Nimic nu e perfect, oricat am trage de sfori ca sa ridicam la final lumea in picioare aplaudand zgomotos. Raman asa cum sunt, desi uneori ma incurc in cuvinte, desi alteori ma trezesc cantand fals pe o piesa sau pur si simplu sunt prea naiva si cred in toti; si iar si iar revin sa-mi numar prietenii, iar ei se pierd in fumul ieftin de smoke.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu